joi, 10 martie 2011

Tort de biscuiti

Ingrediente:
1kg biscuiti simpli,200gr zahar+6lg de zahar,2 pliculete budinca de vanilie,1kg lapte,o esenta de portocale,200gr smantana,o ciocolata amaruie.

Mod de preparare:
1.Faci intai siropul de zahar ars:se arde zaharul(200gr),apoi se stinge cu apa.
2.Se prepara budinca conform instructiunilor de pe plic,se amesteca cu esenta de portocale si se lasa la racit.
3.Primul strat de biscuiti se insiropeaza doar cu cateva linguri de sirop,se imparte budinca in doua parti egale si jumatate o pui peste biscuiti.Asezi al doilea strat de biscuiti,il insiropezi si pui si restul de budinca.
4.Peste ultimul strat de biscuiti insiropati torni glazura calda pe care o faci astfel:incalzesti smantana,o iei de pe foc si pui ciocolata bucatele,mestecand continuu pana se topeste.Eu am mai facut o glazura din 13 linguri zahar,3 linguri cacao,o lingura de ulei si cateva linguri de apa si le`am combinat pe cele doua(suntem fani glazuri).
Se da la rece cel putin 2 ore,il poti orna cu fructe,eu l`am ornat cu felii de portocala.Este foarte racoros si nu prea dulce.Pofta buna!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu